Wednesday, October 28, 2009

درآمد از طریق مشاهده تبلیغات

در حال حاضر تجارت الکترونیکی یا تجارت آنلاین مورد استقبال افراد مختلفی در دنیا قرار گرفته است، از این رو سایت‌های اینترنتی خاصی برای این منظور به شیوه تبلیغاتی ایجاد شده‌اند. روش کار به این صورت است که کاربر پس از عضویت و ایجاد حساب کاربری با مراجعه به پنل خود به لینک‌های تبلیغاتی برخورد می‌کند و تنها کافی است با کلیک بر روی آن‌ و مشاهده تبلیغ مربوطه، پورسانت دریافت نماید.

شما از طریق سایت www.grandptc.com می‌توانید به ازای کلیک بر روی هر تبلیغ ۱ دلار دریافت نمائید! بدون نیاز به داشتن سایت یا وبلاگ و درج بنر تبلیغاتی، از یک سایت خارجی کسب درآمد داشته باشید.

برای شروع روی این لینک کلیک نمایید:
در صفحه اصلی روی گزینه LOGIN کلیک کرده و یه حساب ایجاد نمایید.
روش کار به صورت خلاصه :
۱- عضویت در سایت مورد بحث .
۲ - ورود به پنل کاربری ، رفتن به صفحه VIEW ADS و کلیک بر روی لینک‌های تبلیغاتی ارائه شده
۳- بعد از کلیک بر روی لینک‌های تبلیغاتی و پس از گذشت ۳۰ ثانیه در بالای صفحه چهار عدد نشان داده می‌شود که شما می‌بایست با توجه به پیغام ارائه شده در سمت چپ آن بر روی عدد مربوطه کلیک کنید ، به عنوان مثال اگر عبارت Click 5 را مشاهده کردید و در مقابل آن چهار عدد نمایش داده شد باید بر روی عدد ۵ کلیک کنید تا پورسانت محاسبه و در حساب شما درج شود، علت این کار جلوگیری از تقلب‌های احتمالی و استفاده از انسان واقعی برای مشاهده تبلیغ می‌باشد.
۴- در نهایت به ازای هر کلیک ۱ دلار در حساب شما منظور می‌گردد. نکته مهم اینکه در اوایل کار شما با محدودیت ۱۳ لینک تبلیغاتی در روز (یعنی کسب درآمد ۱۳ دلاری) روبه‌رو هستید که می‌بایست با فعالیت مستمر و معرفی سایت به دوستان خود به آن بیفرائید.

مهم
نکته مهم اینکه فقط یک‌بار در سایت عضو شوید چون در غیر این صورت از طریق IP شناسایی شده و ممکن است اکانت شما مسدود گردد.
دقت داشته باشید پس از عضویت موفعی که به صفحه VIEW ADS رفتید و بر روی لینک‌های تبلیغاتی کلیک کردید ، دو یا چند لینک تبلیغاتی رو همزمان باز نکنید ، در هر صفحه ۳۰ ثانیه صبر کنید و بر روی شماره مورد نظر در بالای صفحه که پیشتر توضیح داده شد کلیک کنید. در غیر این صورت پورسانت شما محسابه نمی‌گردد.

در صفحه Account می‌توانید میزان درآمد کسب شده خود را با جزئیات مربوطه ملاحظه کنید. در صفحه Promote می‌توانید دوستان خود را توسط لینک اختصاصی به عضویت و زیر مجموعه خود درآورید.

انتقال به بانک معتبر آلرت‌پی :
با مراجعه به بخش Withdraw امکان انتقال درآمد شما به حساب بانکی آنلاین alertpay.com فراهم گردیده است. البته برای شروع کار نیاز به عضو شدن در سایت alertpay.com نیست و پس از گذشت زمان و هنگامی که در آمد شما به حد نصاب رسید می‌توانید در این سایت نیز عضو شوید تا بتوانید موجودی خود را به این بانک آنلاین و معتبر انتقال دهید. دقت داشته باشید برای عضویت در alertpay.com به دلیل اینکه کشور ایران در لیست مربوطه وجود ندارد کشوری دیگر (مثلا USA) را انتخاب کنید و سایر فیلدها (نظیر آدرس و تلفن و کد‌پستی) می‌تواند با هر موردی به دلخواه شما پر شود.
در ضمن امکان خرید و فروش دلار آلرت‌پی از طریق صرافی‌های آنلاین و اینترنتی میسر می‌باشد.

کاربران عزیز به این نکته دقت کنند که ما هیچ مسئولیتی در این زمینه نداریم و فقط به معرفی و ارائه روش کار بسنده کردیم ، هرگونه سوالی در این زمینه داشتید در قسمت نظرات مطرح نمائید.


No comments: